fredag 26. september 2014

Billig bøker norsk og engelsk

Nå er høsten her og hva er bedre enn å lese en god bok?


Her kommer link til 2 nettsider jeg bruker mye.


Jeg leser mest engelske bøker rett og slett fordi det er mye billigere å kjøpe.


Du kan få bøkene ned til 50 kroner pr stk, og med så mye bøker som jeg leser er det mye penger å spare.


Utvalget er også mye bedre.


Når jeg skal kjøpe bøker bestiller jeg fra Amazon.
Jeg bestiller fra Amazon i USA, den er faktisk billigere enn den engelske så lenge du bestiller flere bøker.
Det er ikke toll eller moms på bøker så du kan bestille for så mye du vil uten at det kommer noen ekstra kostander.


For dere som ønsker norske bøker så vil jeg anbefale Adlibris
De har gratis frakt og kommer oftest ut billigst når jeg sjekker opp bøker jeg skal kjøpe.


Jeg sjekket strikkbøker siden det er så populært for tiden og både Marius strikkebok og Skappelstrikk kom ut billigst der.


Vil igjen anbefale billig garn hos Lux Yarn
De har kjempe stort utvalg i alle typer garn typer.


Frakt koster litt, men garnet er så billig at det uansett blir billigere.
Og de setter nesten alltid verdien lavere så pakken ikke stoppes i tollen.


Du kan sortere på garn typer hvis det er et spesielt garn du letter etter.


Happy shopping!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar